miercuri, 25 noiembrie 2015

JURNALISTUL CATALIN TOLONTAN, FILAT IN NOAPTEA IN CARE DEZVALUIA CA IGSU A ASCUNS CA A FOST INSTIINTATA IN SCRIS DE PATRONII DIN COLECTIV DEPRE UN EVENIMENT MUZICAL DE AMPLOARE

Jurnalistul Catalin Tolontan a fost subiectul unui filaj noaptea trecuta, cand GSP publica faxul ce demonstra ca Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) stia de existenta Clubului Colectiv (citeste ancheta de senzatie AICI) inca din data de 23 septembrie 2014 ! 

Locuința jurnalistului a fost filată, la fel ca atunci cand lucra la ancheta din Gala Bute. "Stiam de existența unui fax trimis de emagic către ISU prin care instituția era înștiințată că la Clubul Colectiv se va organiza un eveniment în septembrie. Ieri am cerut o poziție oficială de la IGSU legată de acest fax. Am fost și la sediul lor, dar nu ne-au primit. Seara, în jurul orei 22.00, am început să primim de la IGSU tot ce solicitasem în ultima săptămână. La ora 23.45 am primit confirmarea că ISU a primit acel fax care demonstra că știau de Clubul Colectiv și ne-am apucat de ediția specială. Am ajuns acasă după ce am terminat ediția, la ora 3 noaptea. M-a oprit un vecin care mi-a zis ca tocmai am vrut să fotografiez doi oameni care imi supravegheau locuința. Vecinul mi-a spus ca erau doi, o femeie și un bărbat. Vecinul meu s-a dus în casă să ia telefonul și s-a întors să îi fotografieze. Când l-au observat, s-au urcat într-o mașină - un Renault albastru și au plecat. Exact la fel s-a întâmplat cand anchetam Gala Bute. Tot o femeie și un bărbat au filat casa mai multe zile la rând. Mi-au spus vecinii. Am și scris atunci că am fost urmariti de o structura a statului roman. Un om din sistem ne-a spus ca s-a lucrat un dosar, ca eu și Mirela Neag am fost filati si ca, atunci cand au vazut ca nu este nimic s-a renuntat, după cateva luni."
La vremea respectivă, Mirela Neag a povestit că a fost ținta unui incident suspect: pe o alee îngustă, o mașină s-a apropiat amenințător de jurnalista.
„Nu vrem să ne victimizăm, dar e singura noastră modalitate de a ne apăra, relatând ceea ce se întâmplă”, a mai spus Tolontan. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu